Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over uw behandeling of over de manier waarop uw fysiotherapeut met u is omgegaan? Dan is het goed om dit aan ons kenbaar te maken.
Wij volgen de klachtenprocedure van het KNGF, onze beroepsvereniging.
Meer over deze klachtenprocedure kunt u vinden in de brochure:
“Een klacht over uw fysiotherapeut?”.
Deze brochure kunt u vinden in onze brochurehouder in de wachtruimte.
Wij zouden het prettig vinden als u in eerste instantie uw klacht met ons bespreekt.
Wanneer u vindt dat u hiermee onvoldoende geholpen bent kunt u uw klacht ook schriftelijk indienen via een formulier dat u vindt op de website : http://www.defysiotherapeut.com/de-fysiotherapeut (onder het kopje “Kwaliteit en klacht”).
Openingstijden
8:30am – 17:15pm
8:30am – 17:15pm **
8:30am – 17:15pm
8:30am – 17:15pm
8:30am – 17:15pm
GESLOTEN
GESLOTEN
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
** Bij voldoende belangstelling op dinsdagavond open tot 21.00 uur.